De Kapel toekomstbestendig, een nieuwe organisatie van taken

Op zondag 14 juli nemen we in de kerkdienst afscheid van een aantal ambtsdragers. We zijn hen veel dank verschuldigd voor het vele werk dat zij hebben verzet gedurende hun ambtsperiode.

Omdat we al enige tijd constateren dat het vinden van nieuwe kerkenraadsleden moeilijk(er) wordt, heeft de kerkenraad ervoor gekozen om met ingang van het nieuwe seizoen onze organisatie anders in te richten. Hierdoor wordt het mogelijk om meer te differentiëren in functies en de werkzaamheden over meer mensen te verdelen.

Naast een drietal vacatures voor (wijk)ouderling zijn we daarom op zoek naar werkgroepleden, die samen met de wijkouderlingen, diakenen of rentmeesters hun schouders onder onze kapelgemeenschap willen zetten.

Meer informatie vindt u via deze link.

Kunnen we op u, op jou rekenen?