Zing mee met de meest geliefde (kerk)liederen!

Op zondag 29 december is het weer tijd voor Kerk Even Anders. En waar misschien weer een Top2000 dienst verwacht wordt, doen we dat dit jaar anders. Het is tenslotte Kerk even Anders!

In de dienst van 29 december willen we met elkaar genieten van de meest favoriete (kerk)liederen van onze gemeenteleden. Door te luisteren, te spelen, te zingen of misschien vinden we nog wel andere manieren!

En we hebben uw/jouw hulp daar bij nodig!

Stuur ons je top 3 van meest favoriete (kerk)liederen. Al heel oud, net nieuw, uit het liedboek, een oude psalm of een mooi popnummer? Het mag allemaal!

Bij één of meerdere nummers in het lijstje ontvangen we ook graag een korte toelichting, dat mag echt een paar zinnen zijn. Waarom staat dit nummer in uw/jouw Top 3?

We zouden het heel leuk vinden als we uit alle leeftijdslagen van onze Kapel mooie liederen ontvangen.

En ben je zelf muzikaal? Speel je een instrument en lijkt het je leuk om één of meer nummers zelf (of samen met nog meer muzikanten) te begeleiden? Meld je dan ook! We gaan dan samen kijken hoe we dit kunnen invullen.

We ontvangen uw/jouw input uiterlijk 30 oktober op kerkevenanders@gmail.com. Alvast heel erg bedankt voor het meedenken en op naar een mooie dienst aan het einde van dit jaar!

Commissie Kerk Even Anders